Leszólták a Microsoft jótékonysági akcióját

2011. 03. 14.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A Microsoft ígért egy halom pénzt a japán károsultak megsegítésére, pusztán annyit kért cserébe, hogy minél többen retweeteljék az üzenetét. Volt, akinek nem jött be az ötlet.

A Microsoft, azaz egész pontosan a Bing azt ígérte egy Twitter bejegyzésében, hogy minden egyes újraközlésért egy dollárt ajánl fel jótékony célra, a Japánban történt földrengés károsultjainak javára, maximum százezer dollárig.

Az ötlet némi felháborodást váltott ki, Miachel Ian Black humorista például azt írta (1,6 millió twitteres követőjének szeme láttára), hogy nem kéne marketing lehetőségként használni ezt a tragédiát.Ezért aztán a Microsoft hamarosan úgy döntött, mindenképpen adakozik százezer dollárt, a retweetektől függetlenül, és elnézést kért, amiért félreérthető volt az üzenet.

Ízlések és pofonok, el lehet dönteni, hogy kinek van igaza. Amennyire olvastam a híreket, mindenki igyekszik segíteni. Facebookon is létrejöttek oldalak, ahol minden egyes lájkoló után felajánlanak bizonyos összeget, a Google személykeresőt indított, az Apple pedig létrehozott egy oldalt az iTunes-on belül, ahol a júzerek adakozhatnak.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top