A Facebook 400 millió és a Twitter 50 millió felhasználója mondhatja majd meg, hogy épp honnan frissíti profilját, vagy hogy épp honnan csiripel 140 karakterben. Minek? Merült fel bennem a kérdés, de szinte azonnal jatagányként hasított elmémbe a felismerés: REKLÁM! Mennyire frankó hirdetés lehet egy kaliforniai kávézónak (vagy a környéken bárkinek), ha imádott twittelőnk épp annak a kávézónak a teraszán bámészkodva írogatja mobilján a kis csiripeket.
Ennyi emberből biztos lesz mindkét oldalnál pár százezer (vagy millió), aki szívesen elmondja az egész világnak, hogy: „Figyu, épp nem vagyok otthon, mert munkaidőben épp a haveromnál kávézgatok és csiripelek, de remélem sem a főnököm, sem pedig egy marcona betörő nem követ épp a Twitteren!” Ja! Biztos nem!
Ti szívesen megosztanátok a weben, hogy épp merre jártok?
>