6 milliárdot veszített a Microsoft


A Microsoft körülbelül öt éve vásárolta fel a Quantive nevű hirdetési céget. A régi sikereknek mára nyoma sincs.


A Microsoft már nem egy céget, vállalatot vásárolt fel, de a második legnagyobb akcióján bukott eddig a legtöbbet. Az aQuantive display hirdetésekkel foglalkozó céget a Microsoft azért vásárolta meg, hogy fel tudjon mutatni egy alternatívát a Google megoldásával szemben.

Az gész felvásárolást ott rontották el, hogy a Google a régi dolgozók nagy részét megtartotta, akik komolyabb motivációval még ma is sikereket érnek el, míg a Microsoftnál sok ember távozott a cégtől, akik korábban az aQuantive motorjai voltak.

„Az aQuantive cég felvásárlása bár továbbra is értékes eszközöket biztosít a Microsoft számára a hirdetési piacon való helytállásban, nem váltotta be a hozzá fűzött növekedési elvárásokat, ami hozzájárul ahhoz, hogy a Microsoft könyvelésében leírjuk a felvásárlás összegét” - fogalmaz diplomatikusan a Microsoft közleményében a cég display üzletágának teljesítményéről.

Kulcsszavak: microsoft, steve ballmer
Így legyen titkos kapcsolatod!
Persze, nem a párkapcsolatra gondoltunk, hanem a biztonságos és privát internetezésre. Manapság már egyáltalán nem nehéz megfigyelni valakinek az adatforgalmát, főleg akkor, ha egy wifi...

További szponzorált cikkek >>

VPN szolgáltatásért klikk ide >>

Küldj cikket emailben >>

Ha ezt nálunk is élesítik, egyenesen a Google keresőből lehet majd ételt rendelni
A Google a keresőn, valamint a Térképen és a digitális asszisztensen keresztül is lehetővé teszi, hogy külön dedikált applikáció nélkül lehessen ételt rendelni.
Turkáltak a fotók között a Snapchat alkalmazottai
Éveken át nem lehetett ellenőrizni egy belső eszköz használatát.
Újabb érdekességek derültek ki a Redmi K20 csúcsmobilról
Hetedik-generációs képernyőbe ágyazott ujjlenyomat-olvasóval jön az okostelefon, amiről egy képet is kiadott a Redmi.
Ősi tengervízre bukkantak, segíthet a klímakutatásban
Az utolsó jégkorszakból hátramaradt vízre amerikai kutatók bukkantak rá az Indiai-óceánban.
Dauntless – Egy nap alatt félmillió játékost szedett össze
A Dauntless a megjelenése első napján félmillió játékost szedett össze, összesen pedig már négymillió főnél tart a játékosbázisa.

További tech hírek >>