Az Audi fő célja a hatékony termelés


Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. az elmúlt pénteken fórumot szervezett az új járműgyár 33 beszállítójának Győrben.

A rendezvény céljának megfelelően a partnercégek képviselőit tájékoztatták az új gyár minőségbiztosítási és logisztikai követelményeiről, valamint tapasztalatot cseréltek megalapozva a jövőbeli sikeres együttműködést.

A vállalat partnerei között, akik többnyire főalkatrészeket szállítanak majd az új járműgyárba, három olyan vállalat is található, akik a jövőben Magyarországon fogják az új Audi modellhez szükséges komponenseket gyártani.

Az Audi Hungaria minőségbiztosítási szakértői a vállalat beszállítói-és alkatrész menedzsment követelményeiről tájékoztatták az üzleti partnerek képviselőit. "Az idejekorán elindított intenzív együttműködés az új járműgyártás partnereivel létfontosságú jövőbeli sikereink eléréséhez" - mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezetésének elnöke. "Üdvözöljük, ha beszállítóink a gyár közvetlen közelében lévő telephelyeikről szállítják majd a gyártásunkhoz szükséges alkatrészeket. Ezzel lehetőséget teremtünk a rövid átfutású minőségi folyamatok biztosítására és a gyártási lánc optimális kialakítására."

A már jól bevált beszállítók mellett a Rehau vállalat a lökhárító, a Thyssen Krupp az első és hátsó futóműhöz szükséges alkatrészek, valamint a TI Automotiv a tankrendszerek gyártásával olyan új partnerek, akik a jövőben Magyarországon gyártják az új Audihoz szükséges alkatrészeket. Az Audi Hungaria Magyarországon számos beszállítóval áll üzleti kapcsolatban, ebből ötvenen szállítanak motor-és járműgyártáshoz szükséges széria-alkatrészeket. A vállalat évek óta törekszik a magyar beszállítói arány növelésére, amely a gyárbővítéssel folyamatosan emelkedni fog.

A győri székhelyű , az AUDI konszern tagja, az Audi- és Volkswagen-konszern központi motorszállítója. Győrben gyártják az Audi TT Coupé és TT Roadster sportautókat, az A3 Cabriolet-t, 2011 januárjától pedig az RS 3 Sportbacket. 2006 óta az Audi Hungaria számos alumínium karosszériaelemet szállít az Audi R8-hoz. 2011-ben 1.883.757 motort és 39.518 járművet gyártott a vállalat. Az Audi Hungaria évek óta Magyarország egyik legnagyobb árbevételű vállalata, és az ország legnagyobb exportőreinek egyike.

A jelenlegi motorgyártás és járműszerelde 2013-ig Győrben teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá bővül: présüzem, karosszériaüzem, lakkozó, járműszerelde épül. A vállalat több mint 900 millió eurót fordít a gyárbővítésre és 2 100 új munkahelyet hoz létre.

Így legyen titkos kapcsolatod!
Persze, nem a párkapcsolatra gondoltunk, hanem a biztonságos és privát internetezésre. Manapság már egyáltalán nem nehéz megfigyelni valakinek az adatforgalmát, főleg akkor, ha egy wifi...

További szponzorált cikkek >>

VPN szolgáltatásért klikk ide >>

Küldj cikket emailben >>

Jön a Xiaomi Mi A3
A sikeres sorozat OLED-panellel, tripla-kamerával és üveg burkolattal újulna meg.
Mi lett volna, ha a Microsoft fejleszti ki az Androidot?
Túl sok gyakorlati értelme nincs a „mi lett volna, ha…” kérdésnek, azonban időnként izgalmas eljátszani a gondolattal, hogyan alakulhattak volna a dolgok, ha más irányba fordulnak....
Ez a mobil kapja meg elsőként a Qualcomm új csúcsprocesszorát
Az Asus július 23-án mutatja be az új készülékét, amibe a jelenlegi legerősebb Qualcomm-erőforrást pakolják.
Egy lépésben 20%-kal javíthat az akkumulátorokon a Bosch
A Bosch összekapcsolja az elektromos autó akkumulátormenedzselő rendszereit a felhővel, mert a mérnökök szerint így jelentős mértékben javíthatnak az akkuk teljesítményén, illetve...
Valamire készül a Facebook, különleges csapatot épít
A Facebook jelentette be, hogy sikerült a Google-től elcsábítani azt a Jason Toffot, aki a Vine társalapítója volt.

További tech hírek >>