Unilever:"Európába visszatér a szegénység"


"Európába visszatér a szegénység" - fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója. Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.

Jan Zijderveld az FTD-nek adott interjúban elmondta, azt az üzleti modellt akarják alkalmazni Európában, amit Ázsiában: drága prémium termékek helyett inkább kedvezőbb áron kis kiszerelésben kívánják árucikkeiket értékesíteni.
"Ha egy spanyol egy vásárláskor átlagosan 17 eurót költ, akkor nem tudok neki mosószert eladni a vásárlásra szánt összeg feléért" - jelentette ki Zijderveld.
Az ázsiai stratégiára vonatkozóan az igazgató megemlítette, hogy például Indonéziában 2-3 centért adnak kiscsomagolású samponokat és ezzel is egész jól keresnek. De már Spanyolországban és Görögországban, sőt Nagy-Britanniában is alkalmazzák ezt a módszert.

Így legyen titkos kapcsolatod!
Persze, nem a párkapcsolatra gondoltunk, hanem a biztonságos és privát internetezésre. Manapság már egyáltalán nem nehéz megfigyelni valakinek az adatforgalmát, főleg akkor, ha egy wifi...

További szponzorált cikkek >>

VPN szolgáltatásért klikk ide >>

Küldj cikket emailben >>

Star Wars Battlefront 2 – Kiderült, mennyien csaptak le rá ingyen
Az EA elárulta, hányan éltek az Epic Games Store promójával.
Megváltozik a Google mobilos keresője
Azért alkalmaznak új dizájnt, hogy egyszerűsítsék a keresési találatok kinézetét.
Bernie és a mágikus kesztyű
Bernie Sanders egyáltalán nem az a klasszikus mémfigura, akire a semmiből csap le az internetes hírnév.
Ezek voltak 2020 legjobb videójátékai
A koronavírus-járvány felpörgette a piacot.

További tech hírek >>