Az Apple egy bannert rakott ki az iTunes-ra, amiben a megemlékezésre és vásárlásra buzdítottak, a Microsoft pedig a Twitteren üzent hasonlót.Utóbbiért elég kemény oltást kapott a cég a mikroblogon. Hozzá kell tenni, hogy ez a "csirip" nem a rendmondi központból jött, hanem a brit anyavállalat Xboxos csapata küldte az üzenetet saját Twitter-csatornáján.
Pár óra múlva természetesen bocsánatot kértek, amiért úgy tűnhetett, pusztán kereskedelmi célok vezérelték őket a tweet megírása során. Biztosítottak mindenkit, hogy egyáltalán nem ez volt a szándékuk.Az érdeklődés egyébként a Facebookon is jelentősen megnőtt Amy Winehouse iránt. Szombat este még "csak" 2 187 519 rajongója volt az énekesnőnek a közösségi oldalon, és az utóbbi egy hónap alatt körülbelül 91 ezerrel nőtt a szám. Most pedig már 3 milliónál jár...