6 milliárdot veszített a Microsoft

2012. 07. 11.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A Microsoft körülbelül öt éve vásárolta fel a Quantive nevű hirdetési céget. A régi sikereknek mára nyoma sincs.

A Microsoft már nem egy céget, vállalatot vásárolt fel, de a második legnagyobb akcióján bukott eddig a legtöbbet. Az aQuantive display hirdetésekkel foglalkozó céget a Microsoft azért vásárolta meg, hogy fel tudjon mutatni egy alternatívát a Google megoldásával szemben.

Az gész felvásárolást ott rontották el, hogy a Google a régi dolgozók nagy részét megtartotta, akik komolyabb motivációval még ma is sikereket érnek el, míg a Microsoftnál sok ember távozott a cégtől, akik korábban az aQuantive motorjai voltak.

„Az aQuantive cég felvásárlása bár továbbra is értékes eszközöket biztosít a Microsoft számára a hirdetési piacon való helytállásban, nem váltotta be a hozzá fűzött növekedési elvárásokat, ami hozzájárul ahhoz, hogy a Microsoft könyvelésében leírjuk a felvásárlás összegét” - fogalmaz diplomatikusan a Microsoft közleményében a cég display üzletágának teljesítményéről.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top