A Facebook és a Snapchat a legnépszerűbb, elit lett az Instagram
2014. 10. 13.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A tinédzserek viszont inkább az Instagramot tartják fontosabbnak, az időseknél a LinkedIn a menő, de jöjjenek inkább a statisztikák!
A BusinessInsider készített egy félmérést, ahol kiderült, hogy még mindig a nagy kék közösségi oldal viszi a pálmát és több a tinédzserkorú felhasználók száma, mint bármelyik más social site-nak.
Az Insta presztízse viszont komolyan megugrott a fiatal júzerek szemében, mivel a legfontosabbnak a képmegosztó szolgáltatást tartják (ami szintén FB tulajdonú), szemben a madaras mikrobloggal, vagy magával a Facebookal.
A LinkedIn pedig népszerűbbé vált, mint a Twitter. A legtöbb felhasználó 30 és 49 év közötti, épp azok, akik karrierépítésük közepén járnak; talán emiatt is jobban iskolázottak az itt fellelhető felhasználók.
A Twittert egyre inkább férfiak használják. Ezért romlott volna a népszerűségi indexe?
A Snapchat pedig – nem meglepő módon – a 18-24 éves korosztályt csábítja, 10-ből 6 Snapchat júzer ebbe a csoportba tartozik.