Magát égette le a Samsung?

2012. 02. 07.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
Újabb Samsung reklámszpot, újabb gúnyolódás az Apple fanokon. A koreai cég folytatja a megkezdett reklámhadjáratot legfőbb riválisa égetésére, de ezúttal tényleg sikerült magukból is hülyét csinálniuk. Ráadásul jó drágán.

A Samsung Galaxy S II után ezúttal a félig telefon, félig tablet Galaxy Note népszerűsítésére forgatott kisfilmet a Samsung, ragaszkodva a jól bevált felálláshoz: a reklámban a zombiszerű Apple fanboyok órák óta állnak sorban a helyi Apple store előtt, majd felbukkan egy Samsung felhasználó, akinek a készüléke lenyűgözi az almásokat.

A tavalyi és a januári Galaxy S II reklám után most a Galaxy Note került sorra, az ehhez forgatott szpotot a vasárnapi Super Bowl döntője alatt is leadták, ami köztudottan a világ legdrágább reklámideje. A The Darkness nevű zenekar jópár éves, I Believe In A Thing Called Love című opuszával turbózott klip nem csupán az énekes idegtépő falsetto énektémái miatt lesz emlékezetes, de a bemutatót követő visszhang miatt is.

A Twitteren ugyanis elég sokaknak szúrt szemet a hirdetés egyik momentuma, amikor az Apple fanok lenyűgözve bámulják a Galaxy Note stylusát. Az 5.3 hüvelykes, hatalmas kijelzőhöz mellékelt kis tollacska a reklám alapján mintha valami óriási szenzáció lenne - de valóban előremutató dolog 2012-ben stylust csomagolni egy telefonhoz?

A csipkelődő tweetek legötletesebbjeiből a Mashable galériájában találtok néhányat, illetve érdemes rákeresni Twitteren a #GalaxyNote vagy a #palmpilot tagekre.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top