A mobil piac lefedettsége Magyarországon mára meghaladta a 84%-ot, az internethasználat pedig nemrég érte el a 70%-os értéket. Az okostelefonok és tabletek felfutásával ez a két mérőszám immár szorosan összefügg – 2011-ben az értékesített mobilkészülékek 45%-a volt okostelefon, idén pedig elérte az 50%-ot. A mobil eszközök szinte az ország teljes területén szélessávú hálózatokra kapcsolódhatnak, amiből egyenes út vezet a mobil videó térhódításához. Az eltérő platformokon ma már közel azonos szolgáltatásokat lehet nyújtani, és ez nem csak a korábban jól szegmentálható piacokat, hanem a fogyasztói szokásokat is átalakította. A felhasználók, különösen a fiatalok, egyre célzottabban válogatnak a tartalmak között, a korábban megszokott befogadó hozzáállás helyét aktív fogyasztói attitűd vette át.
Ez nem csak azt jelenti, hogy az emberek elkezdték colzottabban használni az internetet, hanem azt is, hogy a reklámszakmának egyre nehezedik a dolga, mivel újabb platformokat kell meghódítania és eladhatóvá tenni a fennmaradása érdekében.