A Galaxy család legnagyobb tagját a Note-ot körülbelül szeptemberben mutatták be. Ettől kezdve a Samsung egy nagyon erős médiakampánnyal próbálta népszerűsíteni telefonját. A kezdeti érdeklődés nagy volt. Ezt természetesen a jól felépített stratégiának volt köszönhető. Teltek-múltak a hónapok és az eladások csökkentek, egyre több Note maradt a raktárakban. Emiatt a Samsung egy elég erős lépésre szánta el magát. Teljesen újraszervezték a még folyamatban lévő stratégiát és egyszerűen felmondták a szerződéseket. Egy bennfentest kérdeztünk meg a történtekről, aki annyit mondott, hogy egyszerűen nincs szükség a munkájára.
Azt még nem tudjuk és nem is látjuk előre, hogy az új Note milyen médiakampánnyal fog érkezni, de annyi szinte biztos, hogy a mércét a Samsung központi vezetése magasabbra rakta, több készüléket kell értékesíteniük.