Szita Bencével jobb a marketing(?)

2012. 11. 25.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Szinta Bencét miután tragikusan meggyilkolták, volt aki bosszút akart állni és volt aki csak azon gondolkodott, hogy milyen módon lehetne hasznot húzni az esetből. Úgy tűnik több, mint egy hónap kellett nekik, hogy megtalálják a legsikertelenebb marketing eszközt, amivel reklámozni lehet valamit. 

Szinta Bence, a 11 éves kisfiú halálának híre országszerte elterjedt. A Blikk egy olvasói levélre hivatkozva azt írta, hogy egy nyomkövetőket forgalmazó magyar cég Bencével akarja reklámozni termékeit. A dolog pikantériája, hogy a gyilkosság miatt a cég két hónapig fél áras akciót tart.

– Csak most!!! A kaposvári kisfiú sajnálatos tragédiája után cégünk úgy döntött, hogy néhány napig fél áron adja a nyomkövetőt, így ön bármikor megtudhatja, hol tartózkodik gyermeke! – Írta reklámjában a cég

A Blikk megkereste a fiú nevelőapját, aki teljesen ledöbbent a történteken. Elmondása szerint Őt senki nem kérdezte meg arról, hogy használhatják e Bence fotóját. A megkérdezett ügyvédek szerint a GPS nyomkövetőket forgalmazó cég komoly törvénysértést követett el a hirdetéssel, a közeledő per végkifejleteként pedig komoly kártérítésre számíthatnak.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top