Unilever:"Európába visszatér a szegénység"

2012. 08. 27.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
"Európába visszatér a szegénység" - fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója. Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.

Jan Zijderveld az FTD-nek adott interjúban elmondta, azt az üzleti modellt akarják alkalmazni Európában, amit Ázsiában: drága prémium termékek helyett inkább kedvezőbb áron kis kiszerelésben kívánják árucikkeiket értékesíteni. "Ha egy spanyol egy vásárláskor átlagosan 17 eurót költ, akkor nem tudok neki mosószert eladni a vásárlásra szánt összeg feléért" - jelentette ki Zijderveld. Az ázsiai stratégiára vonatkozóan az igazgató megemlítette, hogy például Indonéziában 2-3 centért adnak kiscsomagolású samponokat és ezzel is egész jól keresnek. De már Spanyolországban és Görögországban, sőt Nagy-Britanniában is alkalmazzák ezt a módszert.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top