Az autóiparban erősít a Nokia Location & Commerce

2012. 10. 13.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

A Nokia a 2012-es Párizsi Autószalonon bejelentette, hogy Location & Commerce üzletága bővíti együttműködését hét gyártóval a világ legnagyobb autóipari márkái közül. Azzal, hogy ötből négy autóban már a Nokia beépített navigációs rendszere található, a finn vállalt az egyetlen olyan gyártó, amely átfogó térképes és navigációs megoldásokat kínál az autóipar szereplői számára a térképes tartalmaktól, a helymeghatározó platformokon keresztül, a térképes alkalmazásokig.

A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ® térképeket új-generációs információs és szórakoztató rendszereihez:

az új Mercedes A-osztály navigációi NAVTEQ® térképpel működnek majd; a Pioneer is a NAVTEQ® térképet választotta utángyártott rendszereihez; a Volkswagen Csoport a NAVTEQ® térképekkel erősíti új információs és szórakoztató rendszereit; a Hyundai információs és szórakoztató stratégiája is a NAVTEQ® térképekre épül; a Garmin a Nokia’s Transit and Pedestrian Content megoldálst választotta az Urban Guidance szolgáltatás alapjául; a Volvo a Nokia Location Platform-ot használja teljes, globális térkép és helymeghatározó szolgáltatásához, melyet első adatkapcsolt navigációs rendszereiben alkalmaz.

A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top