Eyes Wide Open, azaz "tágra nyílt szemek" névre keresztelték a Sony Ericsson új kampányát. Bárki pályázhat, csak egy fotót kell beküldenie a szemeiről, és meg kell indokolnia, miért szeretne részt venni.
A bűvös szám az eredményhirdetésnél is visszaköszön: 121 szemet (azaz összesen 61 személyt) választanak ki a pályázók közül, és a szerencsés nyertesek látószerveit egy híres fotós, Jillian Edelstein örökíti meg egy londoni Vodafone boltban, összesen 12,1 óra alatt.
A művész készített már portrékat többek között Nelson Mandeláról, Kate Mossról és Woody Allenről, szóval nem kispálya.
Természetesen nem a saját masináját fogja használni, hanem egy Satiot. Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre, illetve arra is, készül-e valami hasonló poénnal az itthoni Sony Ericsson. Már elkezdtem fogalmazni a saját nevezési szövegemet...