Érdekes kampány a Sony Ericssontól

2009. 10. 29.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
Sajnos csak Angliában fut a svéd-japán gyártó izgalmas akciója, amivel a 12,1 megapixeles Satio kameratelefont kívánja népszerűsíteni, de ez nem csökkenti az érdekességet. .. maximum a mi örömünket.

Eyes Wide Open, azaz "tágra nyílt szemek" névre keresztelték a Sony Ericsson új kampányát. Bárki pályázhat, csak egy fotót kell beküldenie a szemeiről, és meg kell indokolnia, miért szeretne részt venni.

A bűvös szám az eredményhirdetésnél is visszaköszön: 121 szemet (azaz összesen 61 személyt) választanak ki a pályázók közül, és a szerencsés nyertesek látószerveit egy híres fotós, Jillian Edelstein örökíti meg egy londoni Vodafone boltban, összesen 12,1 óra alatt.

A művész készített már portrékat többek között Nelson Mandeláról, Kate Mossról és Woody Allenről, szóval nem kispálya.

Természetesen nem a saját masináját fogja használni, hanem egy Satiot. Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre, illetve arra is, készül-e valami hasonló poénnal az itthoni Sony Ericsson. Már elkezdtem fogalmazni a saját nevezési szövegemet...



Szerző

tech.hu



Scroll to Top