Mindenki cool akar lenni (Coolpad/TCCM)

2015. 08. 13.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A kínai okostelefongyártó cégek az év első hónapjában eladott több mint 100 millió készülékkel egyre meghatározóbb szereplői az okostelefonpiacnak. De mennyire számít a kínai piac? A Coolpad 2003-as alapítása óta a világ negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójává és a hetedik legnagyobb okostelefon márkájává vált. A cég meglátása, hogy az okostelefon már nemcsak egy használati tárgy, hanem az ember mindennapjainak és személyiségének szerves része, így fontos, hogy azt mindenki saját igényeire szabhassa. A Coolpad több mint 5000 szabadalommal rendelkezik, többek között mobil applikációk, vezetéknélküli és LTE technológia, telekommunikáció és dual SIM kártya használat területén. Folyamatos fejlesztéseivel a vállalat az egyik legtermékenyebb újítónak számít az okostelefonok piacán. A cég 2015 augusztusában érkezik az Európai piacra, a TCCM, Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb telekommunikációs disztriubútor vállalatán keresztül. A Coolpad készülékek a magyarországi piacon szintén 2015 augusztusában debütálnak. A vállalatról A Coolpadet a Yulong Telecommunication (Yulong Computer Telecommunication Scientific Co., Ltd.) tervezte és alapította 1993-ban, mely a dual-mód és a dual-készenlétű telefonok feltalálójaként Kínában és más ázsiai országokban is már több mint 20 éve úttörőnek számít a vezetéknélküli kommunikációban. A vállalatot 1993-ban alapították, 2004-ben került bejegyzésre a Hong Kong-i tőzsdén. A vállalat az elsők között kezdett okostelefon fejlesztésekbe és értékesítésbe, ennek köszönhetően a kezdetektől olyan beszállítókkal és partnerekkel működik együtt, amelyek szintén innovatív, különleges és magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtanak. A vállalat világszerte 6 kutatási és fejlesztési részleggel rendelkezik, több mint 2000 munkatárssal, a kínai Shenzen, Peking, Nanjing, Xi’an, Dongguan és Hefei városokban. A Coolpad évente több mint 85 különböző modellt vezet be világszerte, kereskedelmi hálózata pedig kiterjed Kínán kívül Észak-Amerikára, Európára és Indiára is. A TCCM kizárólag prémium mobiltelefon márkák közép-európai forgalmazására és vállalkozás fejlesztésére specializálódott. A vállalat jelenleg 24 országban összesen 52 mobilszolgáltatóval, 150 lakossági elektronikai és telekommunikációs kereskedő céggel áll kapcsolatban, több mint 50 munkatárssal 14 országban van jelen. Számos márka közép-kelet európai bevezetése kötődik a TCCM-hez, mint például a Samsung, HTC, Meizu, Honor és CAT telefonok, valamint a Beats fülhallgatók. Fennállása óta már több mint 10 millió készüléket szállított a közép-kelet európai piacra.


Szerző

tech.hu



Scroll to Top