Új arculattal jelentkezik a közmédia az olimpia kezdetére. A rádió- és tévéadók, az MTI, valamint a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) egyaránt új logót kap, Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója mutatta be őket kedden, Budapesten.
A vezérigazgató elmondta: az arculatváltás egyben a közmédia közösségi médiává válásának első állomása. Böröcz István emlékeztetett rá, hogy az öt nagy szervezet, vagyis az MTVA, a Magyar Távirati Iroda (MTI), a Magyar Televízió (MTV), a Duna Tv és a Magyar Rádió integrálásával Magyarország legnagyobb médiaportfoliója jött létre. A közmédia ezután olyan lehetőségeket is kutat, amelyeket média nem vagy csak alig alkalmazott a közönsége szolgálatára
A Vida Zoltán vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör.
A közmédia a képek mögött egy filozófiát és egy értékválasztást is képviselni kíván. A képi elrendezésről szólva azt mondta, az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.
A nézők által péntektől látható logókat egy performance keretében mutatta be a közmédia.