Új külsőt kapott a Youtube
2012. 11. 03.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A Google birtokában lévő Youtube már sok változtatáson esett át, de ma este egy egészen új és letisztult arculattal tért vissza.
A világ legnagyobb videómegosztója ma egy egészen új külsőt kapott. Kijelenthetjük, hogy a Youtube-nak eddigi történetében nem volt ennyire letisztult és átlátható megjelenése. Természetesen nem csak a kinézetre, hanem a funkcionalitásra is nagy hangsúly fektettek.
A videómegosztón már korábban is létre lehetett hozni csatornákat, amikre a felhasználók és az érdeklődők feliratkozhattak. Mivel a legtöbb csatorna esetében be kellett látni, hogy a nem a család nagysága miatt jön össze a több százezer feliratkozó, a felhasználók már nem igazán tudták normálisan kezelni a sok csatornát.
A legnagyobb újítás, hogy a csatornákat kategóriánként tudjuk rendszerezni, illetve ebbe is beette magát a marketing. A továbbiakban a Youtube jobb szélén lehetőség van szponzorálni a csatornákat, amiket az eddiginél is erőszakosabban fognak ajánlgatni a nézőknek.
A videónézetnél csak annyiban változtak a dolgok, hogy a videó ajánlatok immáron már két helyen jelennek meg, illetve a videók címei a kép alá kerültek.