Újraéledt a Mac vs. PC reklámkampány?

2015. 10. 19.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
Annak idején az Apple jóvoltából nagyon jót szórakoztunk a Mac vs. PC reklámkampányon, amiből megtudtuk, hogy mennyivel menőbb az Apple, mint bárki más. Ezúttal azonban a PC-ipar többi szereplője úgy érezte, ők is tudnak ilyet csinálni, egyben elismerve, hogy jelenleg a Microsoft, a Dell, a HP és a Lenovo az Apple-ben látják a legnagyobb versenytársat. Nem véletlen, hogy úgy gondolják, lépni kell: a PC eladások már évek óta csökkenek; az emberek csak akkor vesznek új gépet, ha a régi már végképp beadta a kulcsot - legalábbis erről tanúskodnak az IDC piackutató számai. Eközben az Apple, amellett, hogy az iPhone-t, az iPad-et és az egyéb iCuccokat veszi a nép, mint a cukrot, még számítógépekből is növelte az eladásai számát, így részesedésük 6,9 %-ról 7,5%-ra ugrott tavaly ugyanezen vizsgált időszakhoz képest. A reklámok egy téma körül pörögnek, különböző helyszínekkel és élethelyzetekkel: a szereplők bemutatják, hogy a PC-k ezt és ezt tudják - a finom célzás emögött pedig a CNet szerint nem más, mint a ki nem mondott tény, hogy az Apple termékei pedig ezeket nem tudják. Az alábbi videók megnézésekor mindenki eldöntheti, hogy hanyatt-homlok rohan-e új gépet venni, vagy pedig ezentúl hanyagolja az iEszközeinek használatát, a reklám készítőinek szándékai szerint felkiáltva: "Hogy mit tud a PC?" (PC Does What? - a kampány eredeti címe.) https://www.youtube.com/watch?v=iSjRluOmCD8 https://www.youtube.com/watch?v=c_P4kISd3CM https://www.youtube.com/watch?v=UHHw0sq2ONk https://www.youtube.com/watch?v=oRk7SlwKQUw


Szerző

tech.hu



Scroll to Top