Engedd szabadjára a benned rejlő tehetséget a Samsunggal!

2015. 10. 20.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
A Launching People kampány segít a fiataloknak, hogy legyőzzék félelmeiket és hagyják kibontakozni a bennük rejlő tehetséget. A Samsung Electronics elindította legújabb kampányát, amely több országban, köztük hazánkban is azt a célt tűzte ki, hogy segít a fiataloknak szembenézni és megbirkózni félelmeikkel. A kampányban résztvevő országok egy részében pedig olyan kreatív elmék összefogását teremti meg, akiknek szívügye a társadalom jobbá formálása. A Launching People elnevezésű, több mint 10 országot átfogó kampány a Samsung Electronics egy olyan sikeres korábbi kezdeményezésén alapul, amely a technológia révén segít az embereknek álmaik megvalósításában és a lehetőségeik gyors felismerésében. A jelenlegi program két alappillére a Mixed Talents és Be Feraless aktivitások. A kampány célja olyan kreatív és innovatív ötletek felvonultatása, amelyek megmutatják, milyen erővel bírnak a technológiai vívmányok, amikor valódi társadalmi problémák megoldásáráról van szó. A célközönség azok a digitális világban nevelkedett fiatalok, akik kezében a technológia igazi erővel bír és minden benne rejlő lehetőséget maximálisan ki is tudnak használni. „Szeretnénk az emberekben rejlő fantasztikus lehetőségeket felszabadítani és felszínre hozni, és segíteni, hogy magukba szívják és átéljék az innovációkban lévő potenciált” – mondta el Dr. WP Hong, a Samsung Electronics marketing osztályának elnök vezérigazgatója. „A Launching People célja, hogy megmutassa: az alkotás nem csupán szenvedélyről és az álmok megvalósításáról szól, hanem arról is, hogy jelentős változásokat érjünk el mindennapi életünkben.” A világ minden részéről, bárki csatlakozhat a kezdeményezéshez. A technológiai felfedezések közti barangolás nyomon követhető a samsung.com/launchingpeople oldalon. Ne félj uralni a félelmeidet Az Y generáció tagjainak számos, az életben való boldogulást és előrelépést is akadályozó hétköznapi félelemmel kell szembesülniük nap mint nap. Ilyen lehet például a tériszony, a repüléstől, víztől, nyilvános megszólalástól, vagy éppen az állásinterjúktól való félelem. A Samsung Launching People kampányának “BeFearless” programja azt szeretné elérni, hogy a fiatalok, a Samsung Gear VR segítségével a virtuális valóság magával ragadó élményén keresztül legyőzhessék ezen félelmeiket és kibontakoztathassák a bennük rejlő valódi tehetséget. A Samsung a Facebookkal és az Oculus-szal szoros együttműködésben kifejlesztett egy négyhetes VR tréninget. A #BeFearless program résztvevői a mindennapi életben gyakran előforduló szituációkkal találkozhatnak, és a virtuális valóság segítségével tanulhatják meg, hogyan győzhetik le szorongásaikat. Carolyn Everson, a Facebook globális marketingért felelős elnökhelyettese elmondta: “Üdvözöljük a Samsung törekvéseit, amelyek arra irányulnak, hogy az emberek a technológia segítségével képessé válhatnak félelmeik legyőzésére. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Samsung kommunikációs partnereként megoszthatjuk a #Befearless történeteket, így inspirálva az embereket.” A Magyarországon kívül Németországban, Ausztriában, Oroszországban és az Egyesült Arab Emirátusokban elinduló program olyan önkénteseket vár, akik készek megosztani és legyőzni félelmeiket. A Samsung segíteni fog abban, hogy a résztvevők túllépjenek saját határaikon, bátran szembenézzenek szorongásaikkal, és legyőzzék azokat. A #BeFearless hashtag használatával a bárki támogathatja a tréningre vállalkozókat. Ezzel együtt maguk is bátorítást, inspirációt nyerhetnek a résztvevők sikertörténeteiből, hogy aztán maguk is legyőzhessék a saját félelmeiket. A BeFearless kampány videóját itt nézheted meg. Tehetségek elegyéből születik szikra A legjobb ötletek gyakran akkor születnek, amikor teljesen különböző háttérrel rendelkező szakemberek találkoznak. Ezért a Samsung Launching People kampányában kiemelt szerephez jut a különböző területről érkező tehetségek, vagyis a “Mixed Talents” kreatív szikrája. A koncepció lényege, hogy olyan különböző szakértelemmel rendelkező tehetségeket hozzanak össze, akik a nyilvánosság ötleteit és képzelőerejét felhasználva, a Samsung legmodernebb technológiáinak közreműködésével, társadalmi jelentőségű ötletekkel és megoldásokkal szolgáljanak. A 8 országban futó kezdeményezésben a „Mixed Talents” párosok egyes régiókra jellemző kihívásokra keresnek megoldást: Olaszországban például a közlekedésbiztonságon szeretnének javítani azzal, hogy valahogy kezelik az utcai balesetek 24 százalékát okozó robogósokat és motorosokat. Dél- Afrikában a vállalkozók nehézségeinek csökkentésére fókuszálnak. Olyan eszközök és útmutatók kifejlesztése a cél, amelyek segítik a siker eléréséhez szükséges szakértelem és információk megszerzését. Ausztráliában az egyik legnépszerűbb sportág, a rögbi okozta agyrázkódást fogják vizsgálni. A technológia segíthet abban, hogy a kontaktsportágak biztonságosabbá váljanak: a kockázati tényezők azonosításával és játékosok megfelelő felszerelésével játékteljesítmény befolyásolása nélkül. Kínában a Launching People kampány a tilosban átkelő, és rengeteg balesetet szenvedő gyalogosokat szeretné megszólítani. Latin Amerikában különösen a fiatalokra jellemző az igyekezet, hogy társadalmilag hasznos tevékenységet végezzenek, ugyanakkor az önkéntes hálózat még nem teljesen kidolgozott. A technológia ennek a megoldásában nyújt segítséget Chile, Kolumbia, Mexikó és Peru országaiban A #MixedTalents hashtag használatával bárki követheti a különböző területekről érkező szakértő párosok történetét és ötleteivel segítheti is a munkájukat. A Mixed Talents kampány videóját ide kattintva nézheted meg. A Samsung 2013-ban indított globális Launching People kampánya nem csak abban szeretne segítséget nyújtani, hogy az emberek a technológia segítségével kiteljesedhessenek és megvalósíthassák álmaikat, hanem abban is, hogy szélesebb társadalmi körben is valódi változást idézhessenek elő.


Szerző

tech.hu



Scroll to Top