A Telenor 2010-ben indított szolgáltatása a 2012-es év végén lehúzta a rolót. Az új előfizetők már nem köthetnek Red Bull Mobile csomagot.
December 31. -én a Telenor végleg lezárta hazánkban a Red Bull Mobile értékesítését. A 2010 elején létrehozott szolgáltatásra a legtöbben úgy tekintettek, mint egy virtuális mobilszolgáltatóra. A Red Bull Mobile az energiaital gyártó saját márkájaként került bevezetésre. Itthon osztrák mintára, osztrák managementtel akarták felépíteni. Célcsoportjába elsősorban azok az aktív fiatalok tartoztak, akik aktív, vagy sportos életvitelt folytatnak.
Belső információk szerint a Telenor végig abban hitt, hogy a nem saját márkás szolgáltatás egy hazánkban egy nagyon széles réteget fog megmozgatni. Sajnos a próbálkozás minden várakozásaikat alulteljesítette és nem tudott a további forgalmazáshoz elegendő ügyfelet toborozni.