Elfogadom, hogy Japán totálisan más kultúra, hogy az iszonyatosan sok munka mellett ők máshogy engedik ki a gőzt. Ráadásul ott a kawaii, tehát az ilyesfajta aranyosság, mint kulturális jelenség az egész japán nemzeti identitás része, megjelenik minden téren: szórakozás, öltözködés, étel, játék, személyes kiegészítők, viselkedés, akcentus és kommunikációs forma, estébé - ahogy a Wikipedia is írja.
De a cukiság néhány megjelenési formáját egyszerűen nem tudom fuldokló kacagás nélkül megállni, főleg, ha a célcsoport: a felnőttek. Egy ilyen fülhallgatót például simán el tudnék képzelni a Disney Princess sorozat részeként, egy aranyos kislánnyal a reklámfotón, 5 és 9 év közötti célcsoporttal. De úgy tűnik, mintha a japánok ezt fullkomolyan gondolnák, felnőtteknek. Legalábbis erre következtetek a nem éppen kiskorú modellel készített fotók alapján. Persze lehet, hogy csak én sejtem rosszul.
Mindenesetre jó hír, hogy a fekete és a fehér macskák rajongói is megtalálják a saját választásukat, ha szőrös füles a legtitkosabb vágyuk. 2000 jenbe kerül.