Az új iPad mini és a negyedik generációs iPad Wi-Fi modelljei kétszeresen szárnyalták túl az előző nyitó hétvégi eladási rekordot.Az Apple bejelentette, hogy az új iPad mini és a negyedik generációs iPad megjelenése óta eltelt mindössze három nap alatt hárommillió iPad készüléket értékesített. Ez kétszerese az előző nyitó hétvégi rekordnak, amelyet 1,5 milliós eladott darabszámmal a harmadik generációs iPad Wi-Fi modellje döntött meg ez év márciusában. Az iPad mini és a negyedik generációs iPad Wi-Fi + Cellular modelljei néhány héten belül kerülnek forgalomba az Egyesült Államokban, és az év során számos más országba is megérkeznek.
Mind az iPad mini, mind pedig a negyedik generációs, Retina kijelzős iPad modell 34 országban – köztük az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában, Dél-Koreában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hongkongban, Japánban, Kanadában és Németországban – már kapható, és az év során még számos más országban, például Kína kontinentális területén is forgalomba kerül. Az iPad mini iránti kereslet meghaladta a kezdeti kínálatot, így míg az előrendelt készülékek jelentős része már úton van a vásárlók felé, számos készülék kiszállítására csak a hónap hátralévő részében kerül sor.