A Samsung érthető módon rendkívül büszke a sikerre, főleg, hogy egy hónap alatt sikerült eladni az egymillió készüléket. Az előző széria sem fogyott éppen rosszul, de annak 70 nap kellett, hogy elérje ezeket a mutatókat. A koreai székhelyű vállalat okostelefonja áprilisban került forgalomba, és három nap alatt elment belőle 100 ezer, írja a Next Web.
A készülék nagy riválisa (végső soron minden okostelefon fő riválisa), az iPhone 4 jelenleg 300 ezer eladásnál jár az ázsiai országban. Hogy nem többnél, az nem kis részben épp a Samsungnak “köszönhető”. A hazai pálya előnyét maximálisan kihasználó cég vezetőinek tavaly annyira eldurrant az agya az almás teló térnyerése miatt, hogy az azt forgalmazó mobilszolgáltatónak elkezdtek finoman keresztbe tenni.
A KT nevű cég ugyanis a Samsung megítélése szerint nem tolta elég serényen ügyfelei arcába az Omniát, helyette az újgenerációs iPhone-t favorizálta. A dologból az lett, hogy a Samsung azóta új készülékeit elsősorban a konkurens SK Telecomon keresztül dobja piacra, a KT-hez kevés jut el közülük – és azoknál is gond van a terméktámogatással.
Az Omnia II.-t ráadásul kénytelen volt a KT "Show Omnia" néven a kirakatba tenni – holott ugyanarról a készülékről van szó. A Samsung végezetül azt is megtiltotta, hogy a telót a hivatalos Omnia termékcsalád tagjaként promotálják.