Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG

2012. 10. 11.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.

2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból - Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett.  A huszonhárom új állásra kétnyelvű — magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő —munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.

A LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.



Szerző

tech.hu



Scroll to Top