Hát igen! Míg az iPad mögött dollármilliók és a világ egyik legelképesztőbb marketinggyára áll, addig a JooJoo viharos, jogi procedúráktól sem mentes megjelenése bizony nem kavart nagy port. Bár bejárta a világsajtót és szinte minden magára valamit adó portál (így mi is) írt róla, az eladások nem tükrözték a várakozásokat.
90-en rendelték meg 2009 év végén a JooJoo-t, ebből 64-en vásároltak is. És ők mostantól bármikor megbeszélhetik problémáikat gondjaikat egymással, hiszen a cég félénk visszajelzést kérő levelében bizony mind a 64 e-mail cím jól látszik!
Személyiségi jogok! Kiáltanak fel most bizonyára nagyon sokan, de arra kérek mindenkit, hogy tekintsünk el a dolog jogi útra terelésétől, hiszen a Fusion Garage-nek, a JooJoo gyártójának így is épp elég baja van.