Az 1984 óta létező, pornófilmekkel foglalkozó Vivid Entertainment marketingesei kiváló lélekjelenlétről tettek tanúbizonyságot. Újabb nagyszerű módot találtak ugyanis cégük reklámozására: kipécézték maguknak a HTC-t, pontosabban annak Vivid nevű okostelefonját, és azt követelik, a gyártó találjon új nevet a terméknek, lehetőleg azonnal.
Józan paraszti ésszel nem érdemes közelíteni az esethez. Ez ugyanis azt diktálná, hogy ha már egyezik a két név, akkor a HTC húzódozzon, félve, hogy valamiért egy kalap alá veszik telefonját az egyebek mellett Paris Hilton szexvideójával nevet szerző filmstúdióval.
Ehhez képest épp a fordítottja történt, a Vivid Entertainment kereste fel a HTC-t. Mivel szerintük a névazonosság miatt sokan együttműködést, partnerprogramot, vagy valami hasonlót gyaníthatnak, azt kérik, sürgősen változtassák meg a HTC Vivid nevét. Amennyiben ez november 21-ig, azaz jövő hétfőig nem következik be, úgy jogi lépéseket tesznek az ügyben.
A tajvani cég illetékesei valószínűleg kibírták röhögés nélkül a megkeresést, de hivatalosan egyelőre nem kommentálják az esetet. Kíváncsian várjuk, lesz-e folytatás, vagy csak az ingyenreklámra hajtott a pornós cég.