Vége a reklámmentes meztelenkedésnek
2014. 10. 09.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
Tegnap este Evan Spiegel bejelentette, hogy az ő igazgatása alá tartozó alkalmazás is hirdetésekkel lesz telepakolva.
Ez az app pedig a méltán népszerű Snapchat, aminek a népszerűsége hatalmas, a dizájn viszont inkább katasztrofálisnak mondható. A lényeg mégsem ez, hanem az üzenetek önmegsemmisítése – a feladó előre beállíthatja, hogy milyen hosszan szeretné, hogy az megjelenjen a címzettnél. Ezért is lett a meztelenség új jelképe a Snapchat, mivel fiatalok milliói küldözgetik egymásnak a kompromittáló és kevésbé korhatáros képeket. Ennek a mintájára készült az Instagram villám alkalmazása is.
Evan Spiegel a Business Insider részére kifejtette, hogy a „Stories” részben kapnak helyet a reklámok, amelyek nem lesznek targetáltak és a felhasználók dönthetnek, hogy akarják-e látni a hirdetéseket. Ezek szerint lesz fizetős Snapchat app is?