Defektes iPadok, panaszok ezerrel

2010. 04. 07.
Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.
No, kérem szépen, az almás gyártó eléggé a beégés szélén áll, már ami az új „csúcsgépét”, az iPad-ot illeti. Csődbe menni biztos nem fog, de sok felhasználónak okozott kellemetlen pillanatokat és bosszúságot a szombat óta Európában is forgalmazott lapgép.

Az, hogy az ember kifog egy defektes darabot, benne van a pakliban. De az, hogy vásárlók ezrei panaszkodjanak egy kiadott termékre, az már kell, hogy jelentsen valamit. Természetesen nem jót! Történt ugyanis, hogy a szegény örömittas felhasználók miután hazabattyogtak a boltból, hónuk alatt az Apple iPadjával, kellemetlen meglepetésnek voltak részesei. Az egyik fő panaszuk, hogy az egyetlen netezést lehetővé tevő Wi-Fi vagy meg se nyikkan, vagy akadozva csurgat némi adatot, vagy állandóan megszakad a kapcsolat. A gyártó a fórumon megjelent konnekt panaszokra természetesen igazi multiként válaszolt, mégpedig hogy menjenek közelebb a routerhez (aminek minimum 30 méter a hatótávja!), ellenőrizzék, hogy be van-e egyáltalán kapcsolva az (!), vagy nincs-e valami komolyabb interferencia, ami blokkolja a vételt (vajon mit értenek ez alatt, katonai rádiólokátor kocsit?).

A másik komoly probléma a túlmelegedés, ami állítólag a bekapcsolás után néhány percen belül hibaüzenet képében jelentkezik, mely szerint a rendszer mindjárt leáll és hűtést igényel. Erről nem is tudok hirtelen többet mondani, ugyanis erre nem ajánlott semmi megoldást a gyártó. Mondjuk nem is nagyon lehet, hacsak nem azt, hogy használat előtt és közben, néha dobd be a hűtőbe. Nem sorolnám fel az összes problémát, akit érdekel a téma, az Apple oldalán elolvashatja a hozzászólásokat, kérdéseket és természetesen a rájuk érkezett válaszokat is a 81 oldalon keresztül futó hibalistában. Innen a székemből csak azt kívánom, hogy a gondok orvoslásra találjanak és az Apple amúgy szuper kis gépe azt nyújtsa a vásárlók számára, amit elvárnak tőle. Amen!



Szerző

tech.hu



Scroll to Top